Module 1

Module 1

Graphical / Geographical Planning

Innosoft Resource Planning is a comprehensive tool for the planning and supervision of projects, assignments, and resources. The system provides a clear graphical representation of the personnel and machine planning and – combined with the module GeoMap – also allows the ideal planning of routes.

03-10-2013 Hits:132 Modulslider Administrator

Module 3

Module 3

Mobile Field Service

The Innosoft Mobile Field Service is the optimal support for field representatives at work. By means of the direct feedback of the assignment data (times, spare parts, travel expenses, assembly reports etc.) right after completion of the services on site the service assignments can promptly be processed further  and approved for invoicing in the head office.

03-10-2013 Hits:136 Modulslider Administrator

Module 4

Module 4

Project Management

When it comes to the planning and implementation of complex projects in the sector of machinery and plant engineering, Innosoft Project Management is the ideal tool for the graphical scheduling and capacity control, from the construction to the manufacture and the assembly. In addition, the always up-to-date overview of the order workflow and the capacity requirements in each area facilitates the creation of the annual business plan.

03-10-2013 Hits:133 Modulslider Administrator

Module 2

Module 2

Customer Relationship Management / Helpdesk

The Innosoft Customer Relationship Management functions as a perfect interface between company and customer. With the complete customer and machine history all relevant data are available at any time and can be prepared for sophisticated analysis and marketing purposes quickly and easily.

03-10-2013 Hits:797 Modulslider Administrator

Articles

Zukunftssicherheit durch Kundenzufriedenheit

Bericht zum Anwendertag in Service Today Kundenzufriedenheit ist die Basis für eine dauerhafte und erfolgreiche Geschäftsbeziehung. Nicht umsonst bitten Firmen wie amazon oder eBay ihre Kunden nach jedem Abschluss um eine Bewertung der Transaktion und möchten fast alle Telekommunikationsanbieter nach einem Kundenkontakt ein Urteil über die Qualität der Mitarbeiter erfragen. So ist nur folgerichtig, dass intelligente Vertriebler auch in anderen Branchen, etwa dem Maschinen- und Anlagenbau, noch einmal gezielt nachfragen, ob auf der anderen Seite alle Erwartungen erfüllt wurden oder ob eventuell noch Bedarf zur Nachbesserung besteht. Innosoft bietet im Modul Kundenmanagement ein Tool für die Kundenzufriedenheitsanalyse. Nähere Infos können Sie in der aktuellen Titelgeschichte der Zeitschrift Service Today (Ausgabe (03/15) nachlesen, die Ihnen in unserem Pressebereich zur Ansicht und zum Download bereit steht.